lördag 16 maj 2015

Prinsess-Pocket Scrap del 2

Välkommen till del två av min pocket scrap från ett härligt kalas! Visar sida två och tre i detta inlägg, del ett finns HÄR om du vill kolla in den.
 Har använt mig av papper från My Mind´s Eye, Panduro och Becky Higgins. Wasitejp från YouDo, blommor och blomblad från Prima, dies från Spellbinders, Becky Higgins och Quickutz/LifestyleCrafts, en hörnrundare samt en glitterpenna från Wink of Stella till blommorna och titeln. Glittereffekten från pennan syns dåligt på bilderna med skimrar fint och tydligt i verkligheten.
 Ett färdigt kort från Becky Higgins där jag stansat ut fotot med en Spellbinder die och klippt ut fotomattan på frihand efter fotografiets konturer. Blommor och blad med lite Wink of Stella clear penna målat på för att blinga upp dem.

 På denna sida har jag använt samma grejer som ovan plus ett papper från BoBunny.
 Färdiga kort från Becky Higgins. På det gula kortet ska jag skriva journaling.
Fokuserade tydligen för mycket på ljuset när jag tog detta foto för det jag fotade sida ett och tre, inte sida två och tre som jag hade tänkt. Nåväl, alla tre sidorna går i samma stil så det spelar inte så stor roll. ;-)
Detta inlägg har jag gjort till Creativicas Inspirationsblogg.

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar